ŠKODA AUTO
PRO OČkování

Realizace: 2021 - 2022

Služby: Branding, Print, Copywriting, Communication

S čím jsme
přišli…

Interní komunikační kampaň měla za cíl oslovit všech 36 000 zaměstnanců

Příprava kampaně v rámci očkování pro Škoda Auto byla velkou výzvou. Cílová skupina od dělníků přes odbory až po top management představovala celkem oříšek, a proto jsme pro klienta připravili několik verzí, jak je možné kampaň uchopit.

Jednotná komunikace a společný nosný prvek kampaně

Bylo jasné, že kampaň musí být uvěřitelná a lidé by se s ní měli ztotožnit. To se povedlo díky reálným zaměstnancům Škoda Auto a jejich autentickým sdělením. Velmi důležitou součástí a nelehkou disciplínou bylo také vyvracení různých mýtů a hoaxů, které očkování doprovázely.

Vizuály kampaně

Billboardy v závodech

Třetí dávka

S ustupující pandemií, ale stále potřebným posílením kolektivní imunity, bylo nutné zaměstnance informovat a edukovat o důležitosti třetí dávky. To se dařilo díky vizuálům, které podpořily symboliku čísla tři. Díky 3D grafice šlo o poutavé a odlišné zpracování.

Vizuály kampaně

Další komunikační
nástroje

Během přísných opatření jsme zvolili různé komunikační prvky – billboardy, plakáty, dezinfekční stojany, samolepky na frekventovaných místech, stojany pro časopis Škoda Mobil, ale také digitální komunikaci na obrazovkách počítačů, v jídelnách nebo svozových autobusech.

Posílení imunity

V poslední částí kampaně jsme se věnovali imunitě jako takové a samotné prevenci. Změnou prošlo jak barevné schéma, tak logo kampaně, celková komunikační linka v rámci tématu ovšem zůstala zachována.

Vizuály zimní kampaně