Campaign

Zvolit vhodnou formu, oslovit cílovku a zvýšit povědomí. Pro někoho tvrdý oříšek, pro nás běžná rutina.

Ať je vaše služba, nebo produkt jakkoliv kvalitní, samo o sobě to zkrátka nestačí. Kampaně jsou proto nepostradatelným nástrojem, jak dát světu o sobě vědět.

Co, proč
a pro koho?

Ještě než se naše mozky zaplaví kreativitou a začnou chrlit jeden nápad za druhým, je nutné si říct, co, proč a pro koho vlastně novou kampaň cílíme.

Strategie
a obsah

S ohledem na cíl a cílovou skupinu nejdřív vypracujeme strategii kampaně, která načrtne klíčová sdělení, komunikační kanály a postupy. Vše s ohledem na váš rozpočet.

Na základě vypracované strategie vytvoříme originální obsah, který bude fungovat napříč všemi formami reklamy (print, outdoor, e-maily, příspěvky na sociálních sítích, eventy, web a další.)

Pozadí

Spuštění
kampaně

Jakmile je veškerý obsah připraven, pečlivě se naplánuje synchronizované spuštění kampaně, na všech vybraných kanálech, pro co nejlepší úspěšnost.

Díky dnešním technologiím, jako je real-time monitorování metrik ve formě prokliků, konverzí a návštěvností, je možné kampaň instantně upravovat dle potřeb.

Nekončíme

Každá kampaň je svým způsobem unikátní. Proto díky vyhodnocení výsledku a jejich porovnání s původními cíli zjistíme slabé a silné články. Tyto informace jsou neocenitelné pro správu budoucích kampaní a pro dosažení ještě lepších výsledků.

Ještě stále
přemýšlíte?

Mrkněte se na naše realizované práce, a pokud se Vám bude to, co děláme, líbit, volejte, pište a pojďme společně vymyslet něco nezapomenutelného.

projektykontakt